Wednesday, May 15, 2013

My sister's hobby

Haii Assalammualaikum semua... 
sekarang ni saya tgh bercuti sem ... hehee :)
So da jdi kebiasaan saye lau cuti2 ni saye tak suke dok uma, saye suke menghabiskan masa yg tersenggang ni ngn mencari rezeki.... bukan g wat keja menanam padi ka, sawit ka... keja tu mampos la saye pn tak larat.. hehee.. hemmm saye keje cc je... menjana pendapatn cket an lau x bykk :) lpas utk beli kopok jajan jadi le ;)

Soo, point nye nk citer pasal hobi adik aku yg pelik tu... suke sangat dye kumpul pemadam... tak kire pemadam yg comel ke, yg skupang satu ke... sume koleksi dia ada...
so pas balek keje smalam aku g ar bilik dye, bukak peti pemadam karun dia tu :D
FFUUHHHHh byk gler,, nk penuh da box tu....
aku lak teruja tgk sume comel2 belako :)
tu datang idea aq nk update dlm en3 aq ni memandangkan aq salu ketandusan idea nk mengomel dlm blog ni.... lau pn xde manfaat tpi atleast x la blog aq tu sepi menyendiri en? 

ni aku ada snap pic pemadam2 tu... pas aku susun sume pemadam tu aku snap la...
ENJOY!! 
Tegok tu ada selipar, pizza hoot, handbags collection, iphone, foods, fruits :)
comel kan?







hAHAA tula bykk kan? hehee
tu semua ada yg dia beli sendiri, ada yg org bgi adiahh sbb depa tau tu hobi dia.... kawan dia pn ada jugak bagi......aq ada gak bagi dye adiah tu.... tu yg dlm bekas ikan tu, agi bentuk apa ntah aq pn x igt.....
bf aq pn ada belikan utk dye tpi x bukak ag adiahnye... :)
haa tgok yg selerak tu... tu collection lame dia... pemadam yg budak2 dulu wat maen tikam tu... ala yg lawan tindih2 tu... igt x? pena maen x? heee aq pn pena kt skola rendah dlu.... kononnye gmba kt pemadam tu memainkan peranan penting la konon :D padahaa?! 

hemmm k la babaii  <3

No comments:

Post a Comment